Foto's - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Rob en Anne - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Rob en Anne - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Rob & Anne

Blijf op de hoogte en volg Rob en Anne

23 Februari 2008 | Zuid-Afrika, Bronkhorstspruit

Hey!

Bij deze nog wat foto's van de afgelopen maanden :). Tot volgende week!

Groetjes Rob en Anne

• 23 Februari 2008 - 14:01

Laura:

Wat een prachtige foto's weer en idd tot volgende week! x Lauk

• 23 Februari 2008 - 14:11

Susan:

Ze zijn super die foto's! Ik wens jullie een hele goede terugreis en geniet nog even van jullie laatste dagen daar! Groetjes Susan

• 24 Februari 2008 - 15:52

Marja:

deze foto's "smaken" alleen maar naar meer ;)
    Geniet nog van de laatste dagen en een goede terugreis gewenst!

Groetjes Marja

• 24 Februari 2008 - 22:28

Mathijs:

Jaja, nog zo net voor terugkomst stel ik me nog even op de hoogte zodat ik straks gewoon kan meepraten ;)!! Dat Zanzibar ziet eruit als een skipiste! Ik zou niet terugkomen en daar een praktijk beginnen!
    Tot snel!
    Mathijs

• 25 Februari 2008 - 16:34

Opa En Oma:

Lieve Anne en Rob

Wij kijken er echt naar uit, om jullie vrijdag bij ons op 't Alfort weer te zien!!Nog 4 nachtjes....

Dikke kus van opa en oma van Lieshout

• 25 Februari 2008 - 21:21

Marjan:

he anne en rob.
    ben echt aan het aftellen op jullie terugkomst. zie jullie deze week wel.

groetjes marjan