Afscheid nemen bestaat niet - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Rob en Anne - WaarBenJij.nu Afscheid nemen bestaat niet - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Rob en Anne - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen bestaat niet

Door: Rob & Anne

Blijf op de hoogte en volg Rob en Anne

28 Februari 2008 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Halleo allemaal,

Bij deze nog even een berichtje op het allerlaatste nippertje voordat we morgen weer in ons vertrouwde, koude kikkerlandje arriveren. De afgelopen dagen hebben we enorm genoten terug in Bronkhorstspruit. Als afsluiting hebben we nog een aantal daagjes in Kruger National park vertoefd. Nog even wilde dieren spotten, nog even kamperen, nog even genieten van het (erg) warme weer, nog even barbeque-en, nog even Afrikaans praten, nog even Hunters Dry drinken, en zo kunnnen we nog wel een tijdje door gaan.....
Maar aan alle (mooie) dingen komt een eind. En zo ook aan onze reis. Vanochtend zijn we aan de lange weg terug begonnen. De vlucht van Johannesburg naar De Verenigde Arabische emiraten is soepel verlopen. We zitten hier nu ergens in een zandbak van het Midden Oosten te wachten op onze aansluiting richting Europa.
Morgenvroeg om 6 uur hopen we weer voet te zetten op Europese bodem....

Tot dan!!
Heel veel liefs van ons

Ps: Heel erg bedankt voor al jullie leuke reacties en medeleven het afgelopen jaar!! Was echt heel erg leuk voor ons!!
Ps2: We zijn echt bijna terug nu....

• 28 Februari 2008 - 18:38

Imke:

Wat leuk dat jullie zo genoten hebben. En toch ook fijn dat jullie weer huiswaarts keren lijkt me. Een fijne, veilige reis naar huis!!

Groetjes Imke!

• 28 Februari 2008 - 18:39

Carel En Nel:

Aan alle mooie dingen komt een eind...een waarheid als een koe (om maar weer even aan de Hollandse uitspraken te wennen!)Wij hopen jullie morgenvroeg weer gezond in onze armen te kunnen sluiten.En och...Nederland is ook zo slecht nog niet....
    Veel liefs pap en mam

• 28 Februari 2008 - 20:49

Sjef&Jose:

Hallo kinders,wat leuk, om nog even iets van jullie te vernemen langs deze weg.Wij wensen jullie nog snel,twee heel goede vluchten toe, en daarna kunnen we elkaar eindelijk in Nederland weerzien, erg fijn.Goede reis verder,probeer wat te slapen en dan tot zooooooo......
    Liefs Sjef en Jose,Tijn en Lieke,en Daan

Hallo Anne en Rob
    En ? .....
    al thuis op de 29ste FEBRUARI
    Ook een dag om NIET te vergeten!
    Wij hopen dat jullie terug reis héél goed is verlopen en het ALLERBESTE voor jullie in de TOEKOMST !!!
    groetjes vanuit Neerkant
    Harrie en Annie
    en Ralph en Lieke ( zij beiden gaan vanaf morgen samen wonen ! )