4 weeks to go.... - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Rob en Anne - WaarBenJij.nu 4 weeks to go.... - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Rob en Anne - WaarBenJij.nu

4 weeks to go....

Door: Anne en Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob en Anne

06 December 2006 | Zuid-Afrika, Bronkhorstspruit

De visa zijn eindelijk binnen!!
Over 4 weken vliegen we naar Johannesburg!!
Maar eerst nog even lekker kerst en oud en nieuw vieren hier!

  • 06 December 2006 - 20:42

    Susan:

    Hoi! Ik ga jullie verhalen in de gaten houden. Nog veel plezier met de voorbereidingen!
    Groetjes Susan

  • 06 December 2006 - 22:01

    Nell:

    Onvoorstelbaar, wat vliegt de tijd. Nog maar 4 weken voor jullie eindelijk de grote stap gaan maken.Wel 'n raar idee hoor, maar toch moet het er onderhand maar eens van komen. Gelukkig hebben we nog 'n maandje waarin we veel met elkaar kunnen ondernemen. Daarna gaan we jullie zeker volgen via deze site en naar we hopen ook live!!

  • 08 December 2006 - 00:39

    Jan:

    He Rob en Anne, ik mijn e-mailadres al toegevoegd, dus ik blijf in ieder geval ook op de hoogte van jullie avonturen!

    Veel plezier de komende tijd met voorbereiden en tot snel.

    Groetjes uit "f*cking cold" Canada :-)

  • 08 December 2006 - 09:22

    Marjolijn:

    Ha die Anne en Rob

    Wat gaan dat jullie zo'n groot avontuur gaan beginnen! Ik ben zelf pas terug van een paar maanden vrijwilligerswerk als fysio in Suriname met verstandelijke en gehandicaptie kinderen! Echt een geweldige ervaring! (www. marjolijndevries.waarbenjij.nu) Echt super dat jullie zo lang kunnen gaan! Zal geweldig worden. Ik ga zeker jullie avontuur volgen! Leuk dat ik een mailtje kreeg!

    veel succes en goede reis in het nieuwe jaar!

    groetjes marjolijn (oud klasgenootje)

  • 08 December 2006 - 21:04

    Jose:

    Lieve Rob en Anne,
    Het is inderdaad nog maar een paar weken voordat jullie vertrekken, onvoorstelbaar eigenlijk ,zo lang en zo ver weg.
    Ik vind het een enorme uitdaging die jullie samen aangaan,en ik ben ook diep in mijn hart ontzettend trots op jullie.
    Maar ik zal jullie ongetwijfeld heel erg gaan missen.
    Ik wens jullie nog veel succes toe met de laatste voorbereidingen.

  • 09 December 2006 - 10:28

    Marja:

    Hoi Anne en Rob,
    jeetje wat een avontuur zeg!! Ben erg benieuwd naar al jullie verhalen vanuit daar. Alvast heel veel succes maar vooral ook heel veel plezier gewenst!! En tot over een jaartje?!

    Groetjes Marja


  • 09 December 2006 - 14:27

    Sofia:

    Hoi avonturiers! Vind het leuk dat ik onlangs nog even amsterdam heb bezocht (kwam net het Ibis-kaartje nog tegen in mn tas, anne!) Fijn dat de visa binnen zijn. Nu maar wachten.. en dromen.. en zenuwachtig zijn.. ;-) Liefs, Sofia

  • 11 December 2006 - 15:21

    Linda V.d. Linden:

    Hoi Rob,
    Wauw, een echte site om jullie reisverhalen te lezen. Ik zal regelmatig even langs surfen. Ik wens jou en Anne veel plezier tijdens jullie reis, doe mooie ervaringen op en kom heelhuids weer terug! Wie weet worden we daarna weer eens collega's. Groet, Linda.

  • 13 December 2006 - 09:38

    Fret:

    Spannend!!!

  • 15 December 2006 - 00:22

    Dolle:

    jaaaaaaaaaaaa! Na een klinkende risk-overwinning kan een berichtje op deze site natuurlijk niet ontbreken! Heel veel succes gewenst in Zuud-Aaaafrika!! Maak er wat van en laat je niet gek maken door al die ******!!
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!

  • 15 December 2006 - 12:13

    Gerco (Ibis):

    Dag Rob en Anne.

    Heel veel plezier toegewenst in Afrika!
    Geniet ervan.
    Rob kun je niet een paar kinderen van mijn groep meenemen, heb ik het ook lekker rustig de aankomende tijd! Ik heb er acht in de aanbieding!
    Groetjes

  • 29 December 2006 - 23:22

    Anouk Nijssen:

    Hoi Anne en Rob

    Ik wens jullie alle goeds voor 2007 en heel veel plezier in Afrika. Ik ga jullie verhalen volgen via deze website!

    Goede reis!!!

    Groetjes Anouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob en Anne

We gaan weer naar Afrika! Deze keer gaan we proberen om met het openbaar vervoer van Nederland naar Zuid-Afrika te reizen. Om het een beetje moeilijker maar ook leuker te maken, gaan we natuurlijk niet vliegen. Op 6 oktober vertrekken we, dus volg vanaf dan onze verhalen!

Actief sinds 21 Nov. 2006
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 114611

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2011 - 06 Juni 2012

road trip naar Zuid Afrika

21 Juli 2008 - 21 Augustus 2008

vakantie India

02 Januari 2007 - 29 Februari 2008

Jaartje Afrika

Landen bezocht: