Fijne dagen! - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Rob en Anne - WaarBenJij.nu Fijne dagen! - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Rob en Anne - WaarBenJij.nu

Fijne dagen!

Door: Anne en Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob en Anne

23 December 2006 | Zuid-Afrika, Bronkhorstspruit

Hallo allemaal,

Nog vanuit Nederland wensen we jullie allemaal een gezellige kerst toe en een spetterende jaarwisseling!!

Liefs Anne en Rob

Ps: Alle sponsors bedankt voor de donaties tot nu toe...
Ps2: Bedankt voor alle reacties...

• 26 December 2006 - 19:20

Marjan :

he rob en anne,
    super wat jullie gaan doen, ik zie jullie vrijdag wel dan nog ff afscheid nemen en dan africa here they come!!
    tot vrijdag.

xxx marjan

• 30 December 2006 - 19:19

Quinn En Sylvia:

Hoi Rob en Anne,

Super spannend zo vlak voor vertrek. Hier blijft benoemd hoe de kinderen in Afrika boffen dat Rob ze komt helpen;-))) (had je ooit gedacht dat je een superheld voor iemand kon zijn??). Wij wensen jullie een goed uiteinde en nog beter begin, een goede reis en een heel goede start in Afrika.

Dikke knuffel Quinn en Sylvia

• 31 December 2006 - 12:18

Reinand:

Hé Rob en Anne, Een hele mooie en leerzame tijd in Afrika. Jullie verhaal staat ook op de SOVA website (www.sovainfo.nl). Tot ziens tot SOVA! We hopen je weer in 2008 bij SOVA terug te zien met heel veel extra ervaring. Groeten van Reinand met z'n kids.

• 01 Januari 2007 - 00:03

Hennie:

Hoi Rob en Anne, net voor jullie vertrek wil ik jullie beiden een hele fijne en leerzame tijd in Afrika toewensen, let goed op jullie zelf, kom in 2008 gezond met een bijzonder ervaring thuis.
    Gelukkig nieuwjaar Hennie Eugenie

Ondanks dat het enorm spannend is, ben ik best wel jaloers op jullie dat je dit kunt meemaken.

• 02 Januari 2007 - 14:09

Janneke:

Hoi Rob en Anne,

Ik bedacht plotseling dat jullie wrs nu al in Zuid-Afrika zijn. Ik wil jullie veel geluk en plezier wensen in 2007!! Ben benieuwd naar de verhalen die gaan komen.

Liefs Janneke

• 03 Januari 2007 - 09:18

Eef:

anne en rob,
    ik hoorde net van pap dat jullie goed zijn aangekomen, en een goede reis hebben gehad. Hardstikke fijn! Echt zo'n raar idee dat jullie helemaal aan de andere kant van de wereld zijn. Ik zal jullie echt missen.
    Geniet ervan!!

Liefs eef

• 03 Januari 2007 - 11:03

Suzan:

Hor rob en anne,
    Ik wens jullie een heel goed nieuw jaar. hoop dat jullie, jullie dromen kunnen waar maken. jullie zijn toppertjes. xxx suzan

• 03 Januari 2007 - 19:01

Sofia:

Hoi wereldreizigers! Ik lees hieronder dat jullie inmiddels zijn vertrokken en veilig geland! Heel veel succes en plezier met het op de juiste plaats van bestemming komen en alle boeiende indrukken. En natuurlijk alle goeds toegewenst voor 2007 in Afrika! Liefs, Sofia

• 05 Januari 2007 - 22:35

Eef:

Naar aanleiding van een smsje van anne en rob:
    Twee weken geleden is er een storm geweest en daarom hebben ze nu (tijdelijk) geen internetverbinding. Berichtjes terug kunnen dus even op zich wachten. Ze maken het verder goed.

• 06 Januari 2007 - 22:03

Teunisse Mierlo:

Wat geweldig van jullie.
    Van je nicht Marjan kreeg ik het adres. Anne het beste met jullie beide en succes in het verre Afrika.
    Groeten van Oma Teunisse uit Mierlo. Gonny Teunisse

• 06 Januari 2007 - 22:47

Fret:

Hey Rob en Anne!!!

Begreep van je vader en deze site dat jullie even afgesloten zijn van het thuisfront! Lekker is dat...
    Hopelijk gaat alles goed en vermaken jullie je!!Dat zal vast wel!

Ook nog leuk nieuws, De Schepper Campagnes doet een hele leuke donatie voor jullie 'project'. Ook zij vinden het een fantastisch initiatief...!

Groeten vanuit Lelystad!
    Fret ;-)