onbereikbaar.... - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Rob en Anne - WaarBenJij.nu onbereikbaar.... - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Rob en Anne - WaarBenJij.nu

onbereikbaar....

Door: Anne en Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob en Anne

08 Januari 2007 | Zuid-Afrika, Bronkhorstspruit

Hallo allemaal,
Waar zijn zij nu? zullen jullie wel denken.
Helaas is er door een storm al 3 weken geen internetverbinding met Sizanani Village in Bronkhorstspruit.Vanavond telefonisch contact gehad met Anne. Ze hebben het prima naar hun zin.Heerlijk weer, heerlijk eten en een leuke lodge om te wonen.Ze zijn ook al aan het werk, ondanks dat er wel problemen zijn bij St Mary's Home, maar daar horen we later nog wel meer over.
Naast het werk is er ook veel ontspanning.
Sportwedstrijdjes,kampvuur,zwemmen en (speciaal voor de dames) Grey's anatomy op tv.
Anne en Rob hopen dat binnenkort de internetverbinding weer functioneert, zodat ze jullie op de hoogte kunnen houden van hun belevenissen.Ze zijn natuurlijk ook heel benieuwd naar jullie reacties!! Allemaal heel veel groeten uit Zuid-Afrika.
Familie van der Zanden Asten

• 09 Januari 2007 - 09:44

Marjan:

ik dacht al waar blijven ze nu. hoop wel dat ze binnenkort internet hebben want mis ze toch wel hoor. haha xxx marjan