Goed aangekomen - Reisverslag uit Thika, Kenia van Rob en Anne - WaarBenJij.nu Goed aangekomen - Reisverslag uit Thika, Kenia van Rob en Anne - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen

Door: Sjef & Jose

Blijf op de hoogte en volg Rob en Anne

18 September 2007 | Kenia, Thika

Hallo allemaal,
Eindelijk zijn we dan in Afrika!!!!!
Na een goede vlucht hebben we kennis gemaakt met de georganiseerde chaos van Nairobi. Er komen veel indrukken op je af en het tempo waarin je die allemaal moet verwerken ligt hoog. De eerste indrukken zijn overweldigend, de chaos, het land, de stank in Nairobi maar vooral de kinderen! Wanneer je echt live hier bent krijg je pas een goed beeld van wat het werk van vrijwilligers voor deze kinderen betekent. We gaan er de komende tijd samen met Rob en Anne van genieten en wij houden jullie op de hoogte van onze ervaringen.
Veel groetjes uit zonnig Afrika van Sjef en José,Rob en Anne.

• 18 September 2007 - 12:46

Mieke V.d. Hoven:

Dag Sjef en José,
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Ik wens jullie een goede tijd toe, samen met Rob en Anne.

Groetjes,
    Mieke

• 18 September 2007 - 13:08

Esther:

Hey Sjef en José,

Gelukkig dat de vlucht goed is verlopen!
    Ik wens jullie heel veel plezier, en de groetjes aan Rob en Anne!
    Als jullie terug zijn wil ik graag weten hoe het is geweest dus dan bel ik jullie even!

Liefs Esther

• 18 September 2007 - 19:33

Carel En Nel:

Wat fijn, dat de reis zo goed gegaan is en dat jullie nu eindelijk bij Rob en ons Anne zijn.Kun je ze tenminste 'n keer lekker vastpakken en verwennen.
    Geniet er samen van.Het zal vast en zeker een onvergetelijke ervaring worden!! We verwachten natuurlijk wel prachtige foto's!!

liefs, Carel en Nel

• 20 September 2007 - 08:53

Wim Dormans:

Hoi José en Sjef,
    goed te horen dat jullie vlucht een makkie was. Ik wens jullie veel plezier en succes met het zoeken naar de Big 5.

Groetjes Wim

• 20 September 2007 - 16:30

Wendy Nijssen:

Hoi José en Sjef,

Geniet van alles wat op jullie pad komt daar in Afrika samen met Rob en Anne.

Groetjes Wendy

• 20 September 2007 - 19:30

Jose:

He Rob en Anne!

Wat leuk dat je ouders over zijn gekomen Rob, geniet er lekker van samen! Hoop dat jullie idd de big 5 zien, ik heb het niet gezien in het krugerpark jammer genoeg...:(
    Verder heb ik met alle plezier jullie verhalen gelezen, en jammer genoeg is er ineens zoveel herkenbaar voor mij...
    hier gaat verder alles goed in het mooie Soweto, heb het er erg naar mijn zin! Probeer de kids maar zoveel mogelijk vitamine L (van liefde he?) te geven!;)

Veel plezier en succes nog,

Liefs Jose :D

• 24 September 2007 - 07:46

John En Jet:

Hoi Jos en Sjef.
    Geweldig dat jullie er zijn. En nu genieten dat je je kids weer even vast kunt houden en met eigen ogen kunt zien, wat een geweldig werk ze doen. Geef ze ook van ons een stevige knuffel. Wij zijn gisteavond terug gekomen vanuit Italie. Wat hebben wij het HIER toch goed he.
    Wij wensen jullie daar nog een paar hele mooie daagjes. We kijken uit naar jullie verhalen met de bijbehorende plaatjes.
    Enne.... voor straks, ook weer een goede terugvlucht. Liefs John en Jet

• 25 September 2007 - 20:17

Jack Van De Schoot:

Hallo José en Sjef

Hoe kan het ook anders deze prima vlucht na zo'n goede voorbereiding. Laat de indrukken maar op je af komen, dat geeft straks mooie verhalen en herinneringen.

groetjes

jack