On Top of the World - Reisverslag uit Thika, Kenia van Rob en Anne - WaarBenJij.nu On Top of the World - Reisverslag uit Thika, Kenia van Rob en Anne - WaarBenJij.nu

On Top of the World

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob en Anne

12 November 2007 | Kenia, Thika

Hallo allemaal,

Sinds gisteren ben ik weer terug in de bewoonde wereld. Na een hele mooie, maar zware beproeving hebben we alle drie (Mirjam en evelien ook) de top gehaald en zijn we veilig en wel weer afgedaald.
Het was echt super om daar aan de top te staan en 5 dagen in "the middle of nowhere" te vertoeven.
We zijn momenteel alweer druk met de voorbereidingen voor het afscheid....morgen vertrekken we namelijk naar Mombasa om onze verjaardagen aan het water te vieren en lekker bij te komen van de afgelopen maanden. We hebben het nog erg druk vandaag met afronden van eea en afscheid nemen van de kids in CRC. Daarom even een kort berichtje. De komende dagen gan ik er eens goed voor zitten en horen jullie meer van de trip naar de top of the world. Natuurlijk zien jullie dan ook wat foto's.....

Groetjes en tot snel hoors,
Rob

• 11 November 2007 - 09:51

John En Jet:

Hoi Rob en Anne.
    Ik heb zojuist jullie berichten weer eens gelezen. Sinds deze week hebben we, na heel wat problemen, weer internet. Ja dat kan hier ook. Wat een belevenissen en wat hebben jullie veel voor elkaar gekregen. Wat zal het moeilijk zijn om dit alles straks los te laten. We wensen jullie daar veel stekte mee en geniet nog van jullie tijd daar.

• 11 November 2007 - 12:18

Kim Isa Frans Joland:

Hoi Anne en Rob
    KEI gaaf waren de woorden van Kim voor de kaart en armbandjes. Harstikke mooi de foto s en berichtjes.Het afscheid zal jullie samen nog erg zwaar vallen na wat je allemaal gezien en meegemaakt hebt.
    Geniet nog van wat je nog voor de boeg hebt. Wij wensen jullie alletwee ook een hele fijne verjaardag (voordat je dadelijke niet te bereiken bent)
    Nog veel plezier
    en tot gauw
    kusjes Kim en isa

• 11 November 2007 - 19:05

Marieke:

Hoi Anne en Rob,
    Goed zeg allemaal de top gehaald. En nu het afscheid van de kids. Moelijk of niet?
    Voor mij wel gek om weer in Nederland te zijn, maar ook wel snel weer gewend.
    Geniet van jullie reis samen.
    Liefs Marieke

• 11 November 2007 - 22:18

Carel En Nel:

Wat 'n prestatie van jullie 3en.Wij zijn heel benieuwd naar de foto's!!Het zal momenteel een hele drukte zijn voor jullie. Er komt nu ineens zoveel op je af. Afscheid nemen van de kinderen, de vrijwilligers en ook jullie project "Umoja Wetu" overlaten aan anderen. Veel sterkte en succes daarmee! Ga maar heerlijk samen genieten aan zee, jullie hebben dat zeker verdient!!(als jullie maar kunnen wennen aan die rust!!)
    'n kus en veel liefs van ons

• 12 November 2007 - 12:08

Quinn:

nou lekker dan dat gaat mij weer geld kosten

• 12 November 2007 - 17:55

René:

Dag Rob&Anne,

heb het verhaal van Mirjam gelezen, wat een avontuur die beklimming. Voor mij een reden des te meer om nog eens terug te gaan. Wens jullie "sterkte" met het afscheid.
    Ik blijf ook jullie (een beetje) volgen.

Veel plezier en groet,
    René

• 12 November 2007 - 23:51

Jan En Vera:

Gaaf joh dat je de top bereikt hebt. Gefeliciteerd! Succes met afscheid nemen daar. En genieten daar aan de kust!

Groeten vanuit een zonnig Rotorua.