Back in Uganda - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Rob en Anne - WaarBenJij.nu Back in Uganda - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Rob en Anne - WaarBenJij.nu

Back in Uganda

Door: Rob & Anne

Blijf op de hoogte en volg Rob en Anne

14 December 2007 | Oeganda, Jinja

Hallo allemaal,

Hoest met jullie allemaal? Met ons gaat het allemaal super; hebben Kenia achter ons gelaten en bevinden ons op het moment in Jinja. Vanuit Kenia zijn we, via de nodige matatus (minibusjes die ze enorm vol stouwen met mensen voor de niet- intimi), uitgekomen in Sipi. Een leuk plaatsje bij de Keniaanse grens dat bekend staat om zijn mooie watervallen. Daar hebben we een aantal nachtjes op een zeer relaxte camping gestaan (weer als enige Wazungu), met een prachtig uitzicht op de watervallen. We hebben daar lekker gewandeld en werden hierbij vergezeld door de meest leuke gidsen ever; kinderen uit Sipi die vakantie hadden. Ze hebben ons enorm veel verteld over de omgeving en vooral over de soorten groenten en fruit die daar groeiden. Erg leuke ervaring!
Op het moment zitten we dus in Jinja, waar de rivier de Nijl aan zijn lange tocht door Oeganda, Sudan en Egypte begint.... weer een heel leuke backpackers, waar we (voor de afwisseling) NIET alleen zijn ;)
Morgen gaan we raften op de Nijl en vandaag nog even chillen en voorbereiden op de adrenaline rush van morgen.....

wordt vervolgd....

Liefs Anne en Rob

Ps: voor de mensen die ons tijdens onze vakantie graag willen stalken, hierbij ons Oegandes nummer +256753926133...
(wij worden trouwens graag gestalkt hoor ;))

Ps2: We hebben trouwens ook onze terugvlucht geboekt. Vrijdag 29 februari zullen we weer voet zetten op Hollandse bodem.....

• 14 December 2007 - 11:49

Imke:

Wow! raften op de Nijl! Lijkt me super! Tja ik zal jullie niet stalken via de telefoon, zal het via internet doen;)
    Veel plezier nog!!

Groetjes Imke!

• 14 December 2007 - 17:08

Marjan:

hey anne en rob.

is toch wel gek jullie zijn alweer bijna een jaar weg.
    maar jullie komen ook wel weer binnen 3 maanden terug.
    5december zijn ze bij mij (bart en ik) begonnen aan het huis.
    dus als jullie terug zijn staat er bijna de ruwbouw (als het niet zo blijft vriezen zoals het nu doet).

zie jullie wel weer over 3maanden.

xxx marjan en de rest van de familie

• 16 December 2007 - 18:28

Linda En Ruud:

hoi anne en rob,
    we hebben net geeten met de neven en nichten was gezellig maar jammer dat we jullie nog miste.
    ik hoorde van anne z'n ongelukje, vervelend en pijnlijk zeg.is ook gevaarlijk raften!
    wel gaaf. fijn dat jullie eind feb. weer in ons koude kikkerlandje zijn.
    veel plezier nog en geniet er nog van.

xxx linda en ruud

• 17 December 2007 - 09:17

Joyce:

hey rob en anne,
    klinkt geweldig allemaal! bij ons bijna kerstvakantie nu dus drukke periode!
    ben benieuwd hoe jullie daar kerst vieren!
    veel plezier nog namens alle soester collega's,
    joyce

• 18 December 2007 - 07:58

Jannie:

He lieve mensen, wat genieten jullie toch van het Afrikaanse leven. Hier is het koud en guur, echt decemberweer. Dat is wel weer wennen om hier te zijn, alles weer zo overgeorganiseerd, weer in de kast kijken wat we aan doen en weer naar het werk....Ik heb in Kenia genoten van jullie en jullie verhalen, het maakte het verblijf met jullie, Mirjam, Esther, en Karina, in Thika ook heel gezellig. Ik wens jullie veel goeds toe op jullie verdere reis en een fijne kerst. Liefs van René en Jannie

• 23 December 2007 - 08:35

John En Jet:

Hoi Rob en Anne.
    Het zullen dit jaar heel andere feestdagen worden dan vorig jaar. Jullie kunnen heel trots terug kijken op een jaar van hard werken met een grandioos resultaat. Gelukkig zagen jullie, naast alle ellende, ook nog veel mooie dingen om je heen.
    En nu nog een paar maandjes genieten van een welverdiende vakantie.
    Fijne feestdagen en alle goeds voor 2008

• 24 December 2007 - 18:27

Rianne En Jogchum:

Hoi Anne en Rob, hele fijne kerstdagen toegewenst en een gelukkig 2008!!!

liefs J&R

• 24 December 2007 - 19:48

Rosa (en Wouter):

He,

ik dacht al dat ik jullie zo wel zou kunnen vinden. Hoe is het afgelopen bij de tandarts? Wij zijn veilig aangekomen in Nederland, met wat vertraging, en het is koud! Geniet nog even van Afrika,

Groetjes

Rosa en Wouter
    (dat andere Nederlandse stel in de matatu die zo verdwaalde in Kampala)

• 25 December 2007 - 12:16

Mieke Van Den Hoven:

Dag Rob en Anne,
    Een kerstkaart naar jullie sturen is wat omslachtig.
    Daarom wens ik jullie langs deze weg goede Kerstdagen en een spetterend begin van 2008.

Lieve groet,
    Mieke