Merry Christmas!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Rob en Anne - WaarBenJij.nu Merry Christmas!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Rob en Anne - WaarBenJij.nu

Merry Christmas!!

Door: Rob & Anne

Blijf op de hoogte en volg Rob en Anne

25 December 2007 | Oeganda, Kampala

Hoi Allemaal,

Vanuit een zonnig Oeganda, wensen we jullie allemaal hele fijne kerstdagen en een leuk oud en nieuw!!

Binnenkort de verhalen over raften, gorilla's, pick-up trucks......

Veel liefs van ons

• 25 December 2007 - 12:30

Ria V D Loo:

fijne kerst en de beste wensen voor 2008

• 25 December 2007 - 12:33

Imke:

Rob en Anne!
    Ook hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwsjaar.
    Lijkt me wel een beetje raar zo kerst in de zon.
    Veel plezier!!

Groetjes Imke
    en Frank, Hennie, Eelke, Maurits, Joris, Sanne, Marlijn en Sander

• 25 December 2007 - 12:49

Family Van Deursen:

Hey Rob en Anne,

Jullie daar onder de zon ook een hele fijne kerst een een spetterend 2008, van ons allemaal.

Will en Truus
    Chantal en Rolf
    Laura en Jaap
    Luc
    Dirk

• 25 December 2007 - 15:01

Ciel:

Jullie ook fijne kerst daar onder de zon! Nog spetterende plannen voor oudjaar? Veel plezier in ieder geval en tot in 2008!!

Dikke kus!

• 25 December 2007 - 23:39

Jan,margareth,kids:

Voor jullie hele fijne kerstdagen en zeker een geweldig 2008.
    Geniet nog zeker de komende 2 maanden.
    We kijken in ieder geval weer uit naar jullie. Veel plezier nog en tot in 2008
    groetjes uit Lierop. Ome Jan Tante Margareth, Marjan-Bart, Koert Ruud

• 26 December 2007 - 00:05

Jan & Vera:

Hey levensgenieters,

Jullie ook een fijne kerst! Hoe is het om daar kerst te vieren, familie zo ver weg? Wij vinden het wel bijzonder. We waren uitgenodigd bij een internationaal studentenhuis hier in Christchurch, en we hebben daar met z'n allen gebarbecued/gefeest in het zonnetje. Wel een apart kerstgevoel, maar zeker niet verkeerd :)

Geniet er nog van en we zijn benieuwd naar jullie verhalen over gorillas en meer, maar dat lezen we snel wel.

Wij gaan even een terrasje pakken, onze laatste dagen op vakantie moeten we natuurlijk wel genieten!

Ciao,

Jan & Vera

• 26 December 2007 - 15:27

Niels W:

Jullie ook een fijne kerst en een goede jaarwisseling. Tot in 2008!

• 26 December 2007 - 18:17

Sylvia, Roy En Quinn:

Ook vanuit hier, vrolijk kerstfeest. Geniet ervan!!

• 27 December 2007 - 10:14

Elianne: