telefoon - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Rob en Anne - WaarBenJij.nu telefoon - Reisverslag uit Bronkhorstspruit, Zuid-Afrika van Rob en Anne - WaarBenJij.nu

telefoon

Door: Anne en Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob en Anne

15 Maart 2007 | Zuid-Afrika, Bronkhorstspruit

Hey allemaal,

Even een kort berichtje voor mensen die fan zijn van bellen (met ons)..... we hebben sinds kort de beschikking over een "eigen" vaste telefoonlijn. Het nummer hiervan is 0027 139326679. We zijn hierop te bereiken vanaf 18.30 Nederlandse (zomer)tijd. In het weekend kunnen we deze telefoon ook overdag gebruiken, dus dan zijn we de hele dag bereikbaar.

Verder gaat hier alles zijn gangetje.....
vandaag zijn eindelijk de pompen van de zwembaden vervangen/gemaakt en we kunnen volgende week dus eindelijk starten met therapieen in het water (en natuurlijk kunnen we er zelf vanaf het weekend ook gebruik van maken ;)). Anne is afgelopen weekend nog naar Pilanesburg National Parc en Sun City (soort Las Vegag voor rijke Afrikanen) geweest met 3 andere meiden. Voor een uitgebreid verslag hiervan, zie www.jozetinzuidafrika.waarbenjij.nu (ze heeft het in ieder geval heel goed naar de zin gehad ;))

Hoe gaat alles met jullie verder? Leuk dat zoveel mensen berichtjes op de site zetten en ons mailen. Leuk ook om van jullie op de hoogte te blijven....dank jullie daarvoor!
Tot snel weer!

Liefs Anne & Rob

• 15 Maart 2007 - 17:55

Januzzz:

hmm zag op de telefoon dat het 79 minuten waren... misschien had ik toch via belpiraat moeten bellen, want dit kost inderdaad wel erg veel denk ik ;-)

Leuk jullie gesproken te hebben! En veel plezier nog!

• 15 Maart 2007 - 18:02

Marjan:

he rob en anne, wat fijn dat jullie nu ook een telefoon hebben. zal binnenkort wel eens bellen. veel plezier nog en tot ziens.
    xxx marjan

• 15 Maart 2007 - 18:37

Rob En Anne:

Heel goed Jantje! Het is inderdaad goedkoop (7 ct per minuut) als je via de belpiraat belt. www.belpiraat.nl

Groetjes Anne en Rob

• 16 Maart 2007 - 11:06

Jose:

Hallo Rob en Anne,een aanvulling op de telefoon.Als je via de belpiraat belt, moet je het volgende nummer eerst bellen: 0900-0207,even wachten,dan het nummer van Rob en Anne bellen en afsluiten met een hekje. Werkt prima en is veel goedkoper.Veel belplezier met elkaar.He,Rob en Anne het moet daar ook weer niet te leuk worden hoor !!!!!Tot gauw horens weer. Liefs van ons allen

• 16 Maart 2007 - 21:52

Sylvia Groenen:

Hoi Anne en Rob,
    Eindelijk ook eens een bericht van ons. Hier gaat alles goed. Afgelopen zondag ben ik verrast door Fam. vd Zanden en Fam. Groenen op mijn 50 ste verjaardag. Iedereen was verkleedt als sarah en abraham en ik als saartje. Het was een super gezellige dag.
    Isabelle kwam vandaag thuis met de vraag of ze mee mag naar Kameroen. Dit is een initiatief vanuit de school. Ze zal dan in dec. en jan 2008 daar zijn. Zelfis ze heel enthousiast en ze zei Anne en Rob doen dat ook. Het leek haar ook wel wat. Ik vind drie weken weg erg lang. 10 april is er een voorlichtingsavond en dan zien we wel verder.
    Vanuit Cuijk heel veel lieve groeten van Ton, Isabel en Sylvia.
    Komen daar veel bekkenbodemklachten voor ? Hebben julie daar enige kijk op?

• 19 Maart 2007 - 18:38

G. Teunisse Mierlo:

Hallo Anne en Rob.
    Even nog een mailtje uit Mierlo met jullie is alles goed zoals ik lees. Jullie doen daar prima werk maar genieten ook van het prachtige land.
    De kiekjes zijn ook prachtig. Groeten uit het verre Holland.

• 20 Maart 2007 - 01:51

Ciel:

Hey N en Rob!

Dank voor jullie berichtje vorige week! Heel leuk om te krijgen! Goed om te horen dat jullie je nog altijd vermaken daar in Afrika. Ik heb het ook nog naar mijn zin hier. Ben nu in Brisbane op bezoek bij Pim en dat is erg gezellig! Over een weekje ga ik alweer naar huis, dus dan mail ik jullie voor een uitgebreid verslag van mijn reis.

Tot snel dus, dikke kus Ciel

• 20 Maart 2007 - 15:49

Rob En Anne:

We hebben net voor het eerst met een aantal kinderen van de 'home' gezwommen, was erg leuk!We gaan nu 3 middagen per week zwemmen, tot eind april waarschijnlijk als het te koud wordt (ja, wij gaan helaas de winter in binnenkort). Hierbij alvast wat foto's dus! Tante Sylvia, nog gefeliciteerd!!Ik had al gehoord dat het leuk was geweest!En Kameroen...zou een hele leuke ervaring zijn denk ik!Bekkenbodemklachten heb ik hier geen kijk op trouwens.
    Ciel, nog een fijne laatste week in Australie!
    Groetjes!!

• 20 Maart 2007 - 15:50

Estín:

¡Chicos!
    Wat leuk om al die mooie verhalen te lezen en wat hebben jullie al veel meegemaakt en gezien zeg !(coole foto's btw)
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben en dat jullie er nog maar veel van mogen genieten.

Saludos

• 21 Maart 2007 - 19:01

Eef:

Wauw, dat is nog een mooi zwembad ook zeg!! Ik krijg zelf al helemaal zin in de zomer. Ik hoorde van ons mam dat jullie pakketje aan is gekomen, ik ben echt benieuwd naar de films. Die ga ik van het weekend meteen kijken. Geniet nog even van het mooie weer en het mooie zwembad. Maandag wordt het hier schijnbaar ook 15 graden!! Liefs xxeef

• 22 Maart 2007 - 21:32

Quinn En Sylvia:

Hé Rob, Quinn wil zijn via sponsorschaatsen bij elkaar gesprokkelde centjes aan jou doneren. Waar kan hij storten??

Heerlijk zo'n eigen zwembad, jammer dat jullie er maar zo kort van kunnen genieten.

Groetjes, Quinn en Sylvia

• 24 Maart 2007 - 20:46

Marloes:

Hey, dat klinkt goed hoor allemaal! Hoe lang blijven jullie eigenlijk weg? (sorry ben niet heel goed op de hoogte, heb net, dankzij Eveline, jullie site ontdekt..) Inmiddels ben ik weer in ons koude kikkerlandje te vinden, maar moet eerlijk zeggen dat ik graag meer van de wereld wil zien en het liefst zo snel mogelijk!! Ja, van reizen word je onrustig, so be prepared!!!
    xx Marloes

• 26 Maart 2007 - 18:44

Tieske:

Tralalala, wat ziet dat er aanlokkelijk uit, zo'n zwembad! Wanneer wordt het zolderboys weekendje georganiseerd .. ?!

• 26 Maart 2007 - 19:15

Sylvia:

Hoi Rob,

Quinn heeft je een paar weken geleden een mailtje gestuurd, waarschijnlijk naar een verkeerd adres :(. Op welk adres kan hij je mailen? Als dat lastig is, dan vertelt hij zijn verha(a)l(en) gewoon hier.

Groetjes, Sylvia

• 08 April 2007 - 07:56

Rob&Anne:

Goede morgen,

Allemaal fijne paasdagen gewenst! We hoorden dat het zo'n 20 graden gaat worden vandaag bij jullie, dus geniet ervan!

Liefs Anne & Rob

• 08 April 2007 - 19:03

Mieke Van Den Hoven:

Dag Rob en Anne,
    Hopelijk zijn ook voor jullie de Paasdagen goed!Voor mij zijn ze vooral druk; ben dan ook blij dat het nu zondagavond is en dat niets meer 'hoeft'. Maak het goed samen.
    Groetjes, Mieke