Nieuw (tijdelijk) adres en telefoonnummer - Reisverslag uit Thika, Kenia van Rob en Anne - WaarBenJij.nu Nieuw (tijdelijk) adres en telefoonnummer - Reisverslag uit Thika, Kenia van Rob en Anne - WaarBenJij.nu

Nieuw (tijdelijk) adres en telefoonnummer

Door: Anne en Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob en Anne

05 Augustus 2007 | Kenia, Thika

Hey allemaal,

Bij deze even een kort berichtje uit Kenia. We zijn afgelopen woensdagavond goed gearriveerd in Thika en zijn hartelijk ontvangen in Child Rescuing Centre Kenia. De afgelopen dagen hebben we geacclimatiseerd (wel heel ff wat anders dan Zuid Afrika, om nog maar even niet te spreken over het contrast met Nederland) en hebben we kennis gemaakt met de kinderen die momenteel in CRC verblijven. We hebben ons eigen kamertje (lees: hok) en worden iedere ochtend rond een uurtje of 5/6 gewekt door apen op het dak.....we zijn afgelopen dagen al een sloppenwijk hier in Thika gaan bezoeken en zijn daar ook in een schooltje geweest wat twee Nederlanders hebben opgestart en nu door Kenianen wordt gerund....erg mooi projectje. Vandaag zijn we met alle 30 kinderen (ja, iedereen MOET hier) naar de kerk geweest...3 (!!) uur lang, maar wel erg indrukwekkend en swingend!
Zo direct gaan we spelletjes doen met de kinderen en vanavond Harry Potter 5 kijken. Ze hebben de hele maand Augustus vakantie en hoeven dus niet op tijd naar bed....
Ook hebben we de afgelopen dagen even een nieuw telefoonnummer geregeld. We zullen even onze nieuwe gegevens opsommen:
Post kan gestuurd worden naar:
Child Rescuing Centre International
P.O. Box 3439
01000, Thika
Sms-jes en belletjes kunnen we ontvangen op nr 00254710292796 (Anne)& 00254710292795 (Rob).
Verder gaat alles goed met ons en natuurlijk zijn we ook benieuwd.....hoe gaat het met jullie?? Laat maar horen al die vakantie- of andere verhalen....

Liefs en tot snel weer,
Anne & Rob

  • 05 Augustus 2007 - 17:01

    Imke:

    heej rob en anne!
    Wat fijn dat jullie aangekomen zijn in kenia. En het klimaat lijkt me inderdaad wel wat verschillend met wat we hier in nederland hebben. Tja, mijn vakantie in frankrijk was ook leuk. Lekker gesurft!;)
    Veel succes er weer mee en ik ben benieuwd naar het volgend verhaal
    groetjes Imke
    En natuurlijk van frank, hennie en de rest.

  • 09 Augustus 2007 - 13:21

    Annelieke:

    Aaaah ik wil zo graag weer terug en niet hier zijn (al was de triple whopper op schiphol best lekker, bij gebrek aan mac donalds)!
    Geef ze allemaal een dikke knuffel van me en geniet geniet geniet!
    liefs Annelieke

  • 09 Augustus 2007 - 15:13

    Gonny Teunisse Van N:

    Hallo Anne en Rob.
    Het is al weer even geleden dat ik een mailtje stuurde.
    Maar je nicht Marjan was jarig en geslaagd voor annaliste zo dat we aan de b.b.q. zaten in Lierop waar ook je Pa en Ma waren en hen heb ik gesproken en gehoord dat jullie het prima maken. Zij hadden ook genoten toen ze bij jullie op bezoek waren. Maar zo als ik las zijn jullie nu in Kenia, zo je ziet nog eens wat van deze aardbol.
    Morgen viert jou Ome Jan zijn verjaardag en dan zal ik jullie Pa en Ma ook wel weer zien. Ik zal ze de groeten doen.
    Nou Anne en Rob succes met jullie werk ik neem er althans mijn PET voor af.
    Groeten uit Mierlo
    De Oma van Marjan Koert en Ruud

  • 11 Augustus 2007 - 07:50

    Anne:

    Hmmm, een wopper.....lijkt me ook wel wat. Voorlopig houden we het hier maar bij ciapatti, Ugali en bonen, ook lekker ;)
    Bedankt verder voor de reacties. De foto's van Namibie, Botswana en hier laten nog effe op zich wachten, daar moeten we waarschijnlijk een dag voor uittrekken in het internetcafe :(.
    Verder alles goed hier, met jullie ook?

    Liefs Anne

  • 14 Augustus 2007 - 10:12

    Annelieke:

    Hey! schrijf meer berichten! hoe is het met jullie, lekker druk nu zonder andere vrijwilligers? waar slapen jullie nu?
    ik ben reuze benieuwd hoe het verder gaat met de kinderen en wat jullie nu allemaal doen, dus hoppaaa spring achter de compu en writen maar ;)
    doe ze allemaal de groeten! (vooral julie :D)
    veel liefs Annelieke

  • 14 Augustus 2007 - 16:33

    Miriam:

    Hallo dan!
    Ben het helemaal met Annelieke eens, schrijf eens even hoe het gaat. Met jullie en de kids. Het animatie gebeuren bij KOP was wel grappig begreep ik, maar helemaal in Swahili? Leuk hoor!
    Hier alles oke, gister zijn we in ondertrouw gegaan, klinkt wel stoer he! Stelt alleen niet zo veel voor hoor, handtekening zetten en klaar.
    Geniet nog van alles en iedereen in Thika en we houden contact!
    Liefs Miriam

  • 18 Augustus 2007 - 18:26

    Loes:

    Dag lievige lieverds :D

    Ik ben benieuwd hoe het jullie hier af zal gaan. Hopelijk krijgen jullie het net zo naar je zin als hiervoor!
    Martijn en ik zijn net terug van een vrij avontuurlijke vakantie... Helaas niks van de big five gespot hoor! Alleen wat autoproblemen 's avonds in de bergen... bahbah.. ik weet wel wat ik liever zou hebben.. :)
    Ik zal mijn skype-tegoed eens opwaarderen. Ben namelijk toch beter in bellen dan in mailen blijkt zo.. ;)

    Tot snel!

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rob en Anne

We gaan weer naar Afrika! Deze keer gaan we proberen om met het openbaar vervoer van Nederland naar Zuid-Afrika te reizen. Om het een beetje moeilijker maar ook leuker te maken, gaan we natuurlijk niet vliegen. Op 6 oktober vertrekken we, dus volg vanaf dan onze verhalen!

Actief sinds 21 Nov. 2006
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 114610

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2011 - 06 Juni 2012

road trip naar Zuid Afrika

21 Juli 2008 - 21 Augustus 2008

vakantie India

02 Januari 2007 - 29 Februari 2008

Jaartje Afrika

Landen bezocht: