Daklozen - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Rob en Anne - WaarBenJij.nu Daklozen - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Rob en Anne - WaarBenJij.nu

Daklozen

Door: Rob & Anne

Blijf op de hoogte en volg Rob en Anne

02 Oktober 2011 | Nederland, Helmond

Lieve mensen,

Nog 95 uur en dan vertrekt 'onze trein' naar Munchen. De afgelopen week was heftig met het inpakken van al onze spullen en afscheid nemen van Amsterdam. Zes mooie jaren hebben we daar samengewoond aan de Eerste Oosterparkstraat en het was best raar om daar de deur definitief achter ons dicht te trekken. Momenteel zijn we officieel dakloos (Lees: adresloos) en zijn we blij dat we lieve ouders hebben die ons de komende dagen onderdak verlenen. Het inpakken is begonnen en we beginnen ook steeds meer zin te krijgen om te vertrekken richting Zuid Afrika. Vanaf komende donderdag laten we alles wat maar enigszins Nederlands is (huis, baan, telefoonnummer) achter en leven we uit onze rugzakken. Mochten jullie ons echt niet kunnen missen of graag een sms sturen, dan kan dat op nummer 06-18999852.
Dit nummer nemen we mee 'all the way to South Africa'; daarnaast zullen we ook lokale telefoonnummers aanschaffen, waarop we goedkoop gebeld kunnen worden via de belpiraat (www.belpiraat.nl)of belgigant (www.belgigant.nl) mochten jullie dat willen. Deze telefoonnummers zullen we proberen op deze site te plaatsen.
Voor nu, genoeg gepraat. Het is tijd om de tas te gaan pakken...
Wordt vervolgd vanuit een ander land.

Liefs, Anne & Rob

• 02 Oktober 2011 - 21:22

Jan & Vera:

De reis kan beginnen! Veel plezier de komende dagen met pakken, (uit)etentjes, diploma-uitreikingen en last goodbyes.

Wij gaan jullie blog zeker volgen!

Liefs,
    Jan en Vera

• 03 Oktober 2011 - 07:35

Willeke En Rosalien,:

Hoi Rob en Anne,

Jullie reis gaat bijna beginnen. Spannend hoor! Nu zijn jullie nog in Nederland, geniet de laatste dagen van het Hollandse landschap, want dat gaan jullie dan een tijd missen. Een goede start van jullie reis gewenst!

Wij zullen je werk, Rob, hier goed voortzetten en dromen ondertussen met jullie mee :).

groet Willeke en Rosalien

p.s. We missen je nu al Rob!

• 04 Oktober 2011 - 19:54

Lenneke:

Geniet nog van je laatste daagjes in het mooie brabantse land!! En heel veel plezier, kus.

• 05 Oktober 2011 - 08:08

Dina Van Doesburg:

Safari Njema!

• 05 Oktober 2011 - 11:02

Dorien:

Goeie reis! Geniet ervan. En, Rob, je hoeft niet veel in te pakken, want het belangrijkste wat je zou meenemen naar een onbewoond eiland heb je al bij je... ;))

• 05 Oktober 2011 - 13:49

Sabine:

Anne en Rob,

Ik wens jullie heel veel plezier de aankomende maanden. Geniet van al het moois wat je tegenkomt. Ik lees jullie verhalen graag terug op deze site.

Liefs Sabine

• 05 Oktober 2011 - 21:11

Niels W:

Zo, het blog staat weer bij de favorieten in m'n browser. Ik ga het volgen! Enorm veel plezier op jullie reis!!

Gr Niels

• 06 Oktober 2011 - 10:39

Evelien:

Ha Anne en Rob,

Wow wat een bijzondere reis gaan jullie dit keer weer maken!
    Ik ga jullie verhalen zeker volgen!

Ik wens jullie een heel goede reis en veel geluk!!

Groetjes Evelien