In the pocket! - Reisverslag uit Aswan, Egypte van Rob en Anne - WaarBenJij.nu In the pocket! - Reisverslag uit Aswan, Egypte van Rob en Anne - WaarBenJij.nu

In the pocket!

Door: Rob en Anne

Blijf op de hoogte en volg Rob en Anne

18 Januari 2012 | Egypte, Aswan

Lieve mensen,

Het is ons vandaag gelukt om visa voor Soedan te regelen!! Dit betekent dat we komende maandag met de boot meekunnen die vetrekt vanuit Aswan en (Insh'Allah) een uurtje of 24 later aankomt in Soedan. De vriendelijkheid van de medewerkers op de Soedanese Ambassade stemde ons positief vandaag. Beter dan de vele gladde praatjes van de Egyptenaren die we de afgelopen dagen hebben gehoord. Blijkbaar hoort dat bij toeristische plaatsen als Luxor en Aswan....
De komende dagen gaan we ons lekker voorbereiden op de overtocht over Lake Nasser en onder andere nog de Tempel van Ramses II bezoeken aan de oevers van de Nijl. Hopelijk heeft het internet in Soedan zijn intrede ook gedaan en kunnen we jullie een bericht sturen vanuit dit onlangs opgedeelde land. Wij zijn benieuwd en hebben er zin in. Jullie ook?
Tot hoors allemaal! XXX Anne en Rob

• 18 Januari 2012 - 21:06

Niels W:

Als jullie maar voorzichtig doen daar!

Veel plezier nog en een behouden oversteek!

Groetjes,
    Niels

• 18 Januari 2012 - 21:11

Lenneke:

Wat spannend zeg en wat stoer van jullie! heel veel plezier, xx Lenneke

• 19 Januari 2012 - 08:33

Mirjam:

Spannend! Succes en hopelijk staan jullie weer mooie ervaringen te wachten. xx

• 19 Januari 2012 - 13:22

Ome Ad En Tante Ria:

Nou dat wordt een lange boottocht,goede vaart.(hoop dat jullie niet zeeziek worden)Alle goeds en tot een volgend bericht. Groetjes!!!

• 19 Januari 2012 - 14:32

Marloes En Joost:

Joehoe!!! Op naar het volgende avontuur!

• 20 Januari 2012 - 08:54

Mieke Van Den Hoven:

Wij genieten hier in huis volop van jullie reisverslagen. Hopelijk wordt ook Soedan een geweldige ervaring!
    Lieve groet,
    Mieke

• 21 Januari 2012 - 05:56

Albert En Hanny:

Ha Anne en Rob. Wat spannend allemaal! Hoorde van jullie mam dat jullie een hele leuke tijd hebben gehad samen. Geniet er nog lekker een poosje van. Hier nat koud en donker dus....
    Groetjes

• 21 Januari 2012 - 12:24

Diana:

Te gek, wat een avontuur. Veel plezier! X Diana

• 23 Januari 2012 - 21:16

Maaike Vd Hoeven:

He Rob en Anne,

Ben vandaag pas aan jullie reisverslagen begonnen (shame on me), maar ik kon gelijk niet meer stoppen met lezen! Ik geniet van jullie avonturen en alle mooie woorden die jullie eraan wijden. Super foto's trouwens. Ga zo door, want ik ben verslaafd!

Liefs vanuit Amsterdam! xxx