Verjaardag in Turkije - Reisverslag uit Edessa, Turkije van Rob en Anne - WaarBenJij.nu Verjaardag in Turkije - Reisverslag uit Edessa, Turkije van Rob en Anne - WaarBenJij.nu

Verjaardag in Turkije

Door: Rob en Anne

Blijf op de hoogte en volg Rob en Anne

19 November 2011 | Turkije, Edessa

Lieve mensen,

Bij deze willen we jullie allemaal bedanken voor de vele smsjes, berichtjes, telefoontjes en Skypjes voor onze verjaardagen!!
Het was heel speciaal om hier in Zuid Turkije onze verjaardagen te vieren. We zijn verwend met Turkse taart en thee & hebben zelfs kaarsjes uitgeblazen ;)
En vandaag waren we uitgenodigd om mee uit eten te gaan met een jongen uit Istanbul. Heerlijke 6-gangen maaltijd genuttigd en gezellig zitten kletsen over Turkije, Nederland en de rest van de wereld.
We zullen snel even wat foto's proberen te plaatsen....
Tot snel allemaal!

Liefs, Anne en Rob

• 19 November 2011 - 22:39

Dirk:

Nog steeds in Turkije dus! Gefeliciteerd allebei!!

• 20 November 2011 - 10:44

Ome Ad En Tante Ria:

Hoi Anne en Rob
    Hartelijk Gefeliciteerd alletwee!!!
    Ik had al eerder een felicitatie gestuurd maar zie nu dat die niet aangekomen is. Zal wel iets fout zijn gegaan. Het gaat jullie goed en geniet!!!!!

• 20 November 2011 - 11:23

Niels W:

Ha Rob en Anne!

Rob, jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag! Bedacht me opeens dat ik nog alleen Anne had gefeliciteerd, oepsie ;-)

Veel plezier nog daar, ben weer benieuwd naar de foto's!

• 20 November 2011 - 15:44

Dorien Van Biezen:

Nee, hè, ben ik toch nog vergeten je te feliciteren, Rob! Van harte alsnog, en veel geluk in dit heel bijzondere nieuwe levensjaar! En Anne, dat geldt voor jou natuurlijk ook...
    Liefs, Dorien

• 21 November 2011 - 08:29

Claire:

Hiep hiep hoera!!!

Rob alsnog van harte gefeliciteerd!!

• 21 November 2011 - 17:04

Mieke Van Den Hoven:

Dag Rob en Anne, Ik geloof dat ik er een abonnement op heb dat de berichtjes die ik stuur niet aankomen. Dus nu alsnog proficiat met jullie beider verjaardagen.
    Maak het goed en tot een volgende keer.

Groet,
    Mieke

• 21 November 2011 - 20:47

Janneke:

Hi Rob & Anne, nog van harte gefeliciteerd! Zo te horen hebben jullie het goed gevierd ;-) Leuk om al jullie verhalen te kunnen volgen.
    Liefs Janneke

• 24 November 2011 - 14:45

Joyce:

nou ik kan me helemaal aansluiten bij Dorien: was vast van plan je precies op 18 november te feliciteren Rob, maar helaas... het is er niet van gekomen!
    Daarom nu nog: alsnog gefeliciteerd! Allebei dus.
    groetjes, Joyce

• 24 November 2011 - 20:20

Diana:

Hi Rob en Anne,

Allebei nog van harte!!
    Wat een geweldige verhalen, geniet ze!

lfs Diana